top of page
  • Forfatters billedeGruppe 3

Om gruppen

Opdateret: 4. apr. 2019


Fra venstre: Marie, Gustav, Kian, Sia og Bine

Vi så meget frem til, at se den østlige, mere specifikt den kinesiske kultur. Ingen af os har tidligere været i Kina og derfor var det en stor oplevelse for alle i gruppen.

Vi er en meget dynamisk gruppe. Vi har alle samme intention for og glæde ved at rejse og derfor er vi et rigtig godt rejseteam. Vores mange forskellige kompetencer og færdigheder gør det muligt for os, at opleve og opfange sanser på en helt anden måde end andre rejseteams.



Sia billede

-Høj og lyshåret - får helt sikkert alt opmærksomheden fra kineserne

"Jeg glæder mig til at smage hund! Vent.. glem det, jeg skal bare hen til varmen, så jeg kan blive brun."


Bine billede

-Kamerakvinden bag alle vores flotte billeder.

"Jeg kender en, der har været i Kina."


Marie

Fem kærester på to måneder - måske denne rekord kan overgås i Kina.

"Jeg glæder mig ikke til at skide mig ihjel af den kinesiske mad."


Kian

-Manden bag "Food Review", altid klar på nye kulinariske oplevelser, selvom det er tusindårsæg.

"Hahaha, nu hedder alle forfatterne Kian Latifi."


Gustav

-Karakteristisk rødhåret, kan gå længere end nogen anden på den kinesiske mur, tømmer buffeten på 0,5.





21 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
Post: Blog2_Post
bottom of page